FAQ (najczęściej zadawane pytania)
Mam piec ze sterownikiem GH10RA, który zgłasza mi alarm wygaśnięcia paleniaska AL13 mimo że na palenisku jest jeszcze żar.
Prawdopodobnie ustawiony jest zbyt krótki czas detekcji wygaśnięcia paleniska.
W celu jego korekty prosimy o kontakt z producentem kotła lub instalatorem.
Wszelkie informacje o funkcji detekcji wykonywanej przez sterownik dostepne są w instrukcji użytkownika dostarczanej z każdym sterownikiem.
Ostatnia aktulizacja: 2012-03-15 12:02:45
Jak się z nami skontaktować?
P.P.U.H. Geco Sp. z o.o.
Cholerzyn 376, 32-060 Liszki
Telefony stacjonarne: +48 (12) 636 98 11,
+48 (12) 636 12 90,
Telefony mobilne: +48 (691) 432 610,
+48 (691) 432 611,
+48 (691) 432 612,
+48 602 774 326 or +48 (602) PP GECO,
fax: +48 (12) 636 20 02,
e-mail: geco@geco.pl
Biuro Obslugi Klienta czynne jest
od poniedziałku do piatku
w godzinach od 8:00 do 16:00